Läsarrecension; Valentine's Day

  Skådespelare: Jessica Alba, Ashton Kutcher, Jessica Biel, Bradley Cooper, Eric Dane m.fl 
Regi: Garry Marshall
År: 2010
Vunnit: inget än så länge

Filmen handlar om Alla hjärtans dag, och man får se hur dagen utspelar sig för ett antal olika personer. Vissa har flyt, andra inte, vissa har dejter, andra inte, en skildring av Alla hjärtans dag helt enkelt.

Jag tycker att filmen var bra, den var ungefär som den brittiska filmen Love Actually, fast den handlade om julafton, men den hade samma uppbyggnad. Det jag kunde tycka var lite störande var att en del par i filmen var ganska udda. Ett exempel är Jessica Alba och Ashton Kutcher, det går inte att tänka sig dem tillsammans. Annat jag också tänkte på var att en del av skådespelarna inte var så bra på att spela, och jag tänkte då mest på Taylor Swift, som egentligen är sångerska. Det kändes som att hon var med för att hon ville, inte för att hennes roll egentligen fyllde något syfte. Men i överlag var den bra och helt klart sevärd!



Recenserat av; http://gabsj.blogg.se

Mer information om filmen hittar du här, och även några klipp hittar du här.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: