EXTRA! EXTRA!

Idag har vi stora nyheter att tillkännage. Länge har vi känt att något saknas i våran treeniga tillvaro. Efter månader av frenetiskt sökande av svar upptäckte vi att svaret faktiskt fanns rakt framför näsan på oss. Svaret brukar vanligtvis kalla sig för Linnea. Ja, som ni förstår så handlar det om tillökning i Rewind&Play - familjen. May the force be with you! // Jenny, Emma och Kajsa (ja, nu går vi ut med våra riktiga namn!!)



Jag passar på att tacka mina kära kompanjoner så hjärtligt för det finfina välkomnandet! Här följer lite fakta om mig, för den som undrar vem det här nu kan vara.

 

Namn: Linnea
Bästa film: The Royal Tenenbaums, Forrest Gump, Fight Club, Edward Scissorhands, Big Fish, Donnie Darko
Sämsta film: Pledge this med Paris Hilton. Och nej, fråga inte varför jag har sett den. Det är ett mysterium.
Bästa filmscen: Kanske scenen i A Hard Day's Night när Beatles springer runt som galningar på ett fält samtidigt som man hör ljuva toner i form av Can't Buy Me Love!
Bästa replik: "And cause I was a gazillionaire, and I liked doing it so much, I cut that grass for free." - Forrest såklart!

Bästa genre: Tragiska/komiska filmer, draman, komedier, thrillers, skräckfilmer.
Bästa skådis: Jason Schwartzman, Zooey Deschanel, Jude Law, Johnny Depp, Heath Ledger, Bill Murray
Bästa regissör: Wes Anderson, Tim Burton, Sofia Coppola, David Fincher
Bästa filmmusik: (500) Days of Summer, The Life Aquatic with Steve Zissou, Juno, Almost Famous
Bästa tvserie: Dexter är helt överlägset, sen ligger även Freaks and Geeks mycket varmt om hjärtat.
Bästa karaktär: Dexter Morgan från Dexter, Sam Weir från Freaks and Geeks, Seth Cohen från OC, självaste Ugly Betty i egen hög person och Chandler Bing i Vänner.


Kommentarer





Per-Runar

Hej Linnea!



Alltså du verkar supercool.

2010-01-26 @ 10:33:36




Lina -Zooda-

Hon har bra smak, jag menar det måste man ju ha ifall man tycker om dexter! :O

Haha^^

2010-01-26 @ 17:05:26
URL: http://zooda.blogg.se/




BlueRoseCase

Nej, jag har också blivit lite bränd av svensk film vilket såklart inneburit att jag missat det som varit sevärt också. Får ta itu med dom på dvd istället!

2010-01-26 @ 17:54:47
URL: http://bluerosecase.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: