Yes, Sir!




När jag satt som bäst och kollade igenom nya filmer så snubblade jag över något som gjorde mig väldigt glatt överraskad. Nämligen att regissören Peter Jackson och skådespelaren Patrick Stewart ska bli dubbade. Varför har jag inte hört detta tidigare?

Patrick Stewart, mest känd som Kapten Jean-Luc Picard i Star Trek: The Next Generation, hedras för sina tjänster inom drama under sin kärriär som har pågått under ett halvt sekel. Genom The Royal Shakespeare Company har han fått stor uppmärksamhet inom teatern då han ofta uppträdde med en annan Sir, Ian McKellen.

Peter Jackson, som vi alla känner igen från Lord of the Rings triologin som fick hela 17 Oscars, hedras för sin insats inom filmen och för att han gjort Nya Zeeland till ett attraktivt turistmål genom dess underbara landskap som syns i alla tre filmerna.
När jag läser vidare ser jag att Peter Jackson, förlåt, Sir Peter Jackson jobbar på två nya Lord of the Rings filmer, och det är inte The Hobbit. Kan det vara förhistorian? Vem vet?


I alla fall, grattis till dem båda!






Postat av: Kajsa

Kommentarer





Em

Shiet, va smal Jackson har blivit :O

2010-01-27 @ 17:06:39
URL: http://rawsienna.blogg.se/




Linas träningsdagbok - En hälsosammare blogg

Jag läste först dubbade som =någon har bytt röst med dem, och jag fattade ingenting. Haha xD

2010-01-30 @ 11:17:08
URL: http://linastraning.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: