I need you to step out of the car, sir.


Förlåt mig, jag kan inte hjälpa att jag tyckte att Javier Bardem såg ut som Tori Spelling i filmen "No country for old men". Såg inte hela tyvärr, men av det jag såg tänkte jag bara på Tori Spelling i rollen som Anton Chigurh. Javier, som inte var så himla vacker i filmen, är annars väldigt lik Jeffrey Dean Morgan som bland annat spelade Denny i Grey's anatomy.

Och med detta vill jag meddela att Emma är tillbaka i Sverige igen efter två veckor i soliga Spanien. Men jag har inte legat på latsidan. Jag har en hel lista med filmer som jag ska recensera inom kort. Låt recensionerna flöda in! Och hoppas att ni förlåter mig efter detta crazy-inlägg, haha.





Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: