Bilder från Oscarsgalan.


Innan jag, Emma sätter punkt för Oscarsgalan(vet inte om mina kollegor vill lägga in något sedan, men jag säger "stopp!" i alla fall) lägger jag ut några få bilder från galan med tillhörande tankar. Bilderna kommer från lite olika ställen, mest från Ontheredcarpet.com.


Eli Roth, Diane Kruger och Tarantino himself posar på röda mattan. Christoph Waltz var någon helt annanstans. Inglorious Basterds vann 1 pris (Waltz) av de 8 nomineringar som de hade. Synd att det inte blev fler, en mycket bra film. 

 
Zac Efron gick tydligen utan sällskap ikväll. Ser inte allt för glad ut, killen. Även Ryan Reynolds gick utan mrs Ryan Reynolds. Why? Vart var Scarlett Johansson?!

Ben Stiller in makeup as a character from the movie "Avatar" during the 82nd Academy Awards Sunday, March 7, 2010, in the Hollywood section of Los Angeles. (AP Photo/Mark J. Terrill)
Ben Stiller valde att vara lite översminkad. Lite konstigt kan man tycka att han fick se ut sådär men Sascha Baron Cohen inte fick gå klädd till galan som en gravid Na'vi-kvinna som väntade Camerons lovechild. Ja, man kan ju undra... Måste erkänna att Stiller var väldigt läskig.
jennifer lopez oscars 2010 red carpet 05
Och slutligen; vad tänkte Jennifer Lopez när hon tog på sig den här bubbelplastliknande klänningen? Serious! Jag vet att nu får jag våran blogg att låta som en dålig-modeblogg, förlåt... men. Jag måste få ur mig det.

Så. Nu säger jag STOPP för fler Oscarsinlägg av mig själv. Men diskuterar gärna med folk, så lämna kommentar vad du tyckte om galan, priser, etc.
/Emma 

OCH SHIT! VART KOMMER ALLA NYA BESÖKARE IFRÅN? Statistiken bara sköt iväg! Välkomna nya och gamla läsare! Lämna gärna en kommentar så vi ser vilka ni är(så vi kan stalka er, höhöh...)

Kommentarer





Lina -Zooda-

Jag är också chockad över att Inglorious Basterds inte vann mer :O Och att inte Avatar vann mer heller.



Och håller med när det gäller Jennifer Lopez, när jag såg klänningen första gången höll jag nästan på att böja asgarva x)

2010-03-09 @ 09:20:47
URL: http://zooda.blogg.se/




Bitterfittan

det låter bra ;) jag kollade också oscarsgalan men var helt död sen haha. vad sysslar du med idag?

2010-03-09 @ 15:02:31
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/




hannah

före galan, på röda mattan, så sa han att scarlett var på broadway, new york, och spelade :)

2010-03-14 @ 07:37:43




hannah

oj, kom min kommentar med? den om att scarlett var på broadway? anywooo, tänkte bara tillägga att jag tyckte det var grymt synd att hon var away för jag älskar henne - hon hade säkert varit skitsnygg! :D

2010-03-14 @ 07:39:10




Rewind&Play

Hannah: Jag såg inte när de intervjuade Ryan, men det låter ganska sannorlikt att hon är på broadway med pjäsen. Men det är det att hon är nästan aldrig på galor nu förtiden och hon går aldrig med Ryan. Säger som dig, det var synd att hon inte var där för hon är awesome! Min favortiskådespelerska!

/Emma

2010-03-17 @ 20:21:28
URL: http://rewindandplay.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: