Valentine's Day

När vi ändå är inne på STORA stjärnor och KÄRLEKSfilm så kan vi ju nämna Valentine's Day som har premiär runt alla hjärtans dag (12:e för att vara exakt) nästa år (nedräkning kommer finnas i vår premiärspalt till vänster). För inte ska vi missa filmen som har skådisar som Anne Hathaway, Taylor Lautner, Bradley Cooper, Jessica Biel, Jessica Alba, Taylor Swift, Ashton Kutcher, Emma Roberts, Julia Roberts, Jennifer Garner, Patrick Dempsey, Jamie Foxx, Topher Grace, Eric Dane, Joe Jonas... och även här kan jag fortsätta i all oändlighet med listan. Lite roligt då man ser samband mellan ALLA!

Taylor Lautner dejtar (enligt många rykten) Taylor Swift som i sin tur var tillsammans med Joe Jonas som gjorde slut genom ett telefonsamtal på 25 sekunder. Topher Grace och Ashton Kutcher spelade som bekant vänner i That 70's Show och Topher var även med i Mona Lisas leende där Julia Roberts hade huvudrollen. Julia är faster till Emma Roberts. Eric Dane och Patrick Dempsey är läkare i Grey's Anatomy. Och Bradley Cooper... Han gillar helt enkelt love-feelgood-movies. Okej, det var inte alla. Jag tar tillbaka det.

Filmen handlar ialla fall om par och singlar i olika åldrar o stadier i Los Angeles och deras förberedelser inför Alla hjärtans dag. Den lilla information jag har hittat på internet. Jag tror att den här (om man jämför trailers och skådespelare) är mer feel-good och ljusare än "New York, I love you". Men jag låter det vara osagt tills jag sett filmerna. 

 

Postat av Em.


Kommentarer





Anna

Åh den filmen lär jag garanterat se! Vilken superbra blogg för mig som älskar film. :)

2009-12-02 @ 15:00:03
URL: http://vinterhimmel.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: