Untitled Kurt Cobain Project


Heavier Than Heaven
är hans biografi och nästa år lär filmen om Kurt Cobain komma ut till biograferna.
Enligt rykten vill Courtney Love ha Ryan Gosling och Scarlett Johansson i huvudrollerna, ett par som jag tror skulle vara perfekt. Kirsten Dunst var tänkt från början men Love ville verkligen ha Scarlett istället. Detta var enligt vissa källor den 12 Januari, 2008.

Idag publicerar Aftonbladet att Rob Pattinson är en het kandidat till att spela sångaren. Jag har svårt att tro att detta är sant. De säger ett namn som får folk att läsa tidningen eller skapa publicitet för kommande filmen/Pattinson. Men enligt rykten från the Sun håller Pattinson på att maila och ringa Courtney Love för att visa att han vill verkligen spela Kurt Cobain. Andra som det spekuleras om är Zac Efron (är killen tänkt att vara med i alla filmer nu förtiden, eller?), Joe Anderson och Ewan McGregor, bland andra.

Eftersom den är beräknad till nästa år lär det väl inte ta så lång tid innan vi får veta vem som kommer att spela Kurt Cobain. Vem vill ni helst se som sångaren/vem tror ni passar bäst?


Kommentarer





Jen

Joe Anderson är lätt mest lik men eftersom jag aldrig sett honom i nånting vet jag inte om han är bra eller inte Annars tycker jag Ryan Gosling vore grym! Fo sho!

2010-04-09 @ 21:22:29
URL: http://rewindandplay.blogg.se/




BlueRoseCase

McGregor är väl den enda av dom som är en karaktärsskådespelare, men jag vet inte... inget av alternativen känns speciellt lockande...

2010-04-10 @ 11:40:10
URL: http://bluerosecase.blogg.se/




Julia

Definitivt inte Pattinson eller Effron. Orkar inte ens kommentera det, haha. Ewan McGregor är min favorit bland de nämnda :)

2010-04-10 @ 18:00:25
URL: http://jhandersson.blogg.se/




Linnea

Det hade seriöst fått mig att gråta om Zac Efron eller Robert Pattinson får rollen att spela bästaste Kurt. Han förtjänar den coolaste skådespelaren det går att få tack vare hans grymhet, och de är nog de mest lame-a jag kan tänka mig!

2010-04-10 @ 19:24:53
URL: http://episkt.webblogg.se/




Kajsa

Jag håller med Linnea till 100%! Det funkar helt enkelt inte att Efron eller Pattinson ska spela Kurt. Han förtjänar någon som KAN göra honom rättvisa!

2010-04-14 @ 19:31:18




karl

min största fråga är hur någon i världen ska kunna sjunga som honom?

2010-05-10 @ 23:05:43



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: