High Spiderman Musical?

Jag hoppas att detta är skvaller. För allas bästa. Men jag har läst på några källor (bland annat här) att eftersom Tobey Maguire hoppar av fjärde Spiderman-filmen skall han ersättas av, hör och häpna, Zac Efron. Och inte nog med det skall rollen som Mary-Jane gå till, trumvirvel, Vanessa Hudgens. Allvarligt. Filmen lär komma till biografen 2012. Kommer följa detta och se om det verkligen är 100% sant, och självklart kommer jag skriva detta så fort jag hittar mer "bevis".



Och även den här bilden är ett montage (dvs. copy/gjord av Rewind&Play)
Jag blev paff. Jag finner inga ord. Out.

Postat av Em a.k.a skvaller-girl

Kommentarer





Lina -Zooda-

Jag hoppas verkligen inte att det är sant, för då kommer jag dö lite inombords.

2010-02-02 @ 00:11:53
URL: http://zooda.blogg.se/




Per-Runar

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ. hoppas inte. det är bara fel.

2010-02-02 @ 10:39:56




Maads

Oh herregud!

2010-02-03 @ 17:02:16
URL: http://maadsc.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: